2017. április 3., hétfő

„Nyiss a világra, zárd be a sebeid...” - egy divattervező világa

- Inner vvorlds theme -
Had mutatkozzon be a blogomon egy rendkívül tehetséges, szenvedélyes személy. Megkértem divattervező barátnőmet, hogy ő is alkosson valamit önmagáról. 
Ella univerzuma számomra különleges és egyből felismerhető. Van egy sajátos vonala, amiből az ember rögtön tudja, hogy Ő az - és azt hiszem pont ettől művész a művész. Pont ettől válik egyedivé és lenyűgözővé.
Adatlap:
Név: Kekezovits Esztella
Kor: 23
Végzettség: Divattervező 
Márka: WHYNOT  menswear

Elérhetőségek: 

TUMBRL  |  FACEBOOK   |  INSTAGRAM








Kezdődjék az utazás...



- C H A P T E R  4 -

"A múzsám a saját érzéseim; a fájdalom és a szeretet, amit érzek. A szomorúság inspirál. Azon tűnődöm, miért lehet ez így... Akárhogyan is, a szívem az igaz művészetért dobog. Ezért vagyok művész.

Én

Régen                                                                      Most

S z i m b ó l u m o k

Egy momentum az életemből ~

Országok, ahol  j á r t a m . . .

Ahová  m e n n é k . . .

K a p c s o l a t o k:
#introvertált #intuitív #érző #tervező


Szemszög

S Z Í N E K 

Melankolikus, hűvösebb tavaszi nappalok / / /  cseresznyevirágzás ~ eső ~ hulló virágszirmok ~ friss levegő ~ tavaszi záporok ~ fény, napfény ~ harmónia


Magányos, meleg, városi éjszakák / / /  enyhe szomorúság ~ melankólia ~ mély érzések ~ zenehallgatás és esti séta ~ Lana Del Rey – Summertime Sadness ~



Könyv: The Flowers of Hiroshima / Hiroshima Virágai:
Egyszerre realista, fájdalmas, csodálatos és megrendítő.

Filmek, animék:
Suicide Room / Öngyilkosok Szobája
„Fáj a valóság, mert érzékeny vagy – mint én. Én is érzékeny vagyok; nagyon. Ők nem értenek meg minket. Mi furák vagyunk, szörnyetegek, nem normálisak. Te más vagy; egy kincs. Minden ami kívül esik a normálison... minden veszélyben van. De nem kell félnünk..”

The Heart Is Deceitful Above All Things / A Szív Csalfa Vágyai
„Csalárdabb a szív mindennél, és gonosz az; kicsoda ismerhetné azt?” Jeremiás 17:9



Elfen Lied / / /
„ Azt szerettem volna, hogy megbocsáss nekem. Csak emiatt voltam képes elviselni a szenvedést és nem adtam fel... Tovább éltem.”


NANA / / /

„Holnap, lehet sírni fogok; de holnapután, lehet mosolyogni. Ez elég. Ilyen az élet. Ha nem vesztem el a reményt, a holnap jönni fog. Ezt Nanától tanultam.. de az esős napok még mindig nedvesítik az arcom könnycseppekkel... most is.”

„Tudod Hachi, azt mondják, ha elveszítesz valakit, rájössz, mennyire is volt fontos a számodra. De igazán csak akkor érted meg, ha még egyszer a szemébe nézel...” 


f  é  l  e  l  e  m


v a l l á s
„Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.” János 3:16


Életed egyik legérdekesebb, legfurcsább vagy legváratlanabb története:
Minden viccet félre téve, azt hiszem ez TÉNYLEG az, ahogy megismertelek Beri... :”D



H a n g u l a t


Egy hely, ahol legutóbb jártam . . .

Nyiss a világra, zárd be a sebeid...”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése